Peruspaketti

Vihreän verkkosivupaketin peruspaketti

Helppokäyttöisin ja edullisin tapa saada Vihreät verkkosivut tai oma blogi on

Yhditysten ja toimijoiden peruspaketti, 29e / vuosi

Peruspaketti tarjoaa yhdistyksille ja toimijoille kaiken sen, mitä perusverkkoviestinnässä verkkosivuilta tarvitaan. Vihreällä ulkoasulla varustetun helppokäyttöisen ja turvallisen verkkosivuston, jonka käyttö on todella helppoa.

Peruspaketti sisältää
  Verkkosivujen toimitus avaimet-käteen -periaatteella, lisää vain oma sisältösi
  Erittäin helppokäyttöinen hallintaohjelmisto
  Vihreän visuaalisen ilmeen mukaisen ulkoasun
  Yli 30 lisäosaa, joilla sivuja voidaan laajentaa ja lukuisia vaihtoehtoisia teemoja
  Tukisivuston, jolta löytyvät ohjeet
  Automaattiset päivitykset sekä jatkuva ylläpito ja kehitys
  Osoite, joka on muotoa
yhdistykset.vihreat.fi/yhdistyksen.nimi  tai
henkilot.vihreat.fi/etunimi.sukunimi  tai
ehdokkaat.vihreat.fi/etunimi.sukunimi
  Mahdollisuus omaan verkko-osoitteeseen (www.etunimisukunimi.fi)

Ja kaikki tämä vain 29 eurolla vuodessa!

Mistä voin ostaa peruspaketin?

Vihreän verkkosivupaketin peruspaketin voit ostaa Vihreästä verkkokaupasta. Muista kertoa tilauksen yhteydessä kaikki tarvittavat tarvittavat tiedot, jotta voimme toimittaa sivuston käyttöösi mahdollisimman nopeasti!

Hyödyllistä lisätietoa

Toteutukseltaan ja toimivuudeltaan Vihreän verkkosivupaketin peruspaketti vastaa Blogger ja WordPress.com -blogipalveluita. Eroina näihin on, että sivut sijaitsevat puolueen ylläpitämillä tehokkailla palvelimilla, luotettavan palveluntarjoajan laitetiloissa EU:n alueella. Lisäksi tarjoamme sivuille käyttötuen ja Suomenkieliset ohjeet.

Ja kaikkeista tärkeimpänä, tarjoamme Vihreän ulkoasun. Ulkoasu on kaiken lisäksi suunniteltu ajatellen Vihreiden toimijoiden, yhdistysten ja ehdokkaiden tarpeita. Lisäksi tarjolla on helposti muistettava osoite ja mahdollisuus omaan verkko-osoitteeseen, jolla sivujen osoitteesta on mahdollista tehdä entistäkin helpommin muistettava.