Oma verkosto

Oma Vihreä verkosto?

Mikä ihmeen verkosto?

Verkosto on uudenlainen tapa ajatella verkkosivuja. Verkosto on omiaan esim. piiriyhdistykselle, joka haluaa tarjota alueellaan toimiville paikallisyhdistyksille helpon tavan toteuttaa kevyt verkkosivut. Samalla esim. piiriyhdistys saa käyttöönsä välineet, joilla se voi kehittää mm. omia toimintatapojaan uusien osallistumismahdollisuuksien myötä.

Teknisenä toteutuksena verkostossa on WordPress, jota on mahdollista laajentaa monin lisäosin, tulevien tarpeiden mukaan.

Oma verkosto, 84e / vuosi

Oma verkosto vastaa laajaa Vihreää sivupakettia. Tässä vaihtoehdossa esim. piirille luodaan täysin oma WordPress asennus, jolloin verkoston paikallinen ylläpitäjä voi itse määrittää mitä lisäosia verkostolla on käytössä ja muokata esim. ulkoasua ja luoda toisia ulkoasu-vaihtoehtoja, tarpeiden mukaan. Oman verkoston tilaajalta vaaditaan ehdotonta tuntemusta WordPressistä ja erittäin mielellään myös sen verkostoista.

Mistä tilaan?

Mikäli haluatte tilata käyttöönne oman verkoston, olettehan yhteydessä meihin sähköpostitse, osoitteeseen sivupaketti@vihreat.fi, niin ohjeistamme miten voitte tilata oman verkoston.

Oma verkosto kiinnostaa, mutta kaipaan vielä lisätietoa, mistä sitä saan?

Lisätietoja verkostosta, ja sen soveltuvuudesta omiin tarpeisiin, voit kysyä sähköpostitse, osoitteesta sivupaketti@vihreat.fi.

Tärkeää tietää

Verkostoa voi hyödyntää, esimerkiksi jos tilaajan on piiri, vain piirin ja sen alaisuudessa toimivien yhdistysten verkkosivujen toteutukseen. Ehdokkaille tai paikallisille toimijoille sen kautta ei verkkosivuja saa toteuttaa, vaan heidän tulee käyttää Vihreiden tarjoamaa sivupaketin perus- tai laajaa pakettia.